Friday

Idag stänger jag in mig i min lägenhet. Det ska bara vara jag och mina tankar. Var precis och hyrde film, bad om filmer med gråtgaranti. Vilken myskväll som väntas. Lite skillnad mot de flesta av årets tidigare fredagskvällar, som inte alls varit speciellt lugna och harmoniska.

Fick "Alkemisten" i julklapp av Moa. Så nu är jag fast i att försöka förstå tecken. Boken handlar i stort sett om att man ska lyssna till sitt hjärta, förstå tecknen på livets väg och följa sina drömmar. Verkligen djup men ibland behövs det såna också. 

Ja, ni hör väl ungefär på vilken nivå allt ligger. Hade jag visat er min playlist för kvällen hade ni väl trott att jag blivit tokig. 
 

"But it's sad when you know it's your heart you can't trust"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback