Monday

Gomorron! Är uppe med tuppen idag. Har sovit hur gott som helst inatt. Vaknade av att jag hade sån där sovit-för-hårt-huvudvärk. Ska njuta lite extra av den här iskalla vinter dagen innan tåget åker ikväll. Hade dock inte haft något emot om helgen varat lite längre ;)

Söndagen var inte alls som mina söndagar vanligtvis brukar vara, ni vet sådär helt ovärda, stilla och tysta. Nä, den här söndagen var jag nog inte still eller tyst en sekund. Var ute på en massa äventyr och avslutade kvällen med lite spelande av spel. Den ena deltagaren var duktigare än den andra ;)

Dags att hoppa i dushen nu så dagen kan starta.



Kommentarer
Postat av: SHIRE

Åh no! En till i familjen som har körkort innan mig! Respektlöst!!!!

Grattis!

2007-02-12 @ 10:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback