Sunday

Har haft typ världens goaste och härligaste killar på besök hos mig igår och idag. Så nu känns det lite tyst om tomt här... men jag får överleva :)

Ligger här i soffan med min pärla i famnen. Lyssnar ångestmusik på högsta volym.
Det är dagen efter kvällen före, så att säga. Jag är bakis och trött men jag klagar inte, för jag måste  faktiskt erkänna att jag ibland tycker det är skönt att bara vara allmänt hängig och slö, typ som nu, jag njuter av det. '

Nä nu ska jag fixa mina naglar... så man vågar gå ut imorgon ;) Därefter ska jag bädda ner mig i sängen och ja, hör och häpna, plugga. Duktiga, duktiga jag!
Ciao :)

Kommentarer
Postat av: micksan

krya krya krya på diiiig.. :)

spriiiider lite friska andetag häära, haha ;)

Postat av: Linus : D

Ehm, uppdatera då! : D

2007-03-18 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback