Sunday

Det var länge sen jag bloggade nu, tänkte att det skulle bli en ändring på det, nu när det blivit år 2007 och allt.

Fredagskvällen och Charlottes 18års fest tog tydligen hårt på mig. Har nämligen legat i sängen hela lördagen och hela söndagen, helt otroligt. Men nu är jag redo för en hård vecka med mycket träning och skola. Efter den här slöhelgen kan jag inte vara annat än laddad och utvilad! Då hade jag fått skämmas.

Nu, tillbaka till fredagskvällen. Gick lite skeptisk till Charlotte, kände mig inte alls partysugen men när jag väl tagit första cidern så var jag på G igen. Körde diverse skämmiga spel och kvällen bjöd väl på diverse skämmiga saker men stämningen var verkligen på topp! 
Efter detta begav vi oss in till stan och Lime, började känna mig rätt slut så vi avslutade kvällen på Max, ovanligt? Inte så värst.

Funderar på att göra något vettigt av den här söndags kvällen fast jag tror jag avstår.. som jag och Moa brukar säga.
Jag hade gärna gjort det men jag vill inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback