Tuesday

Känner mig verkligen på topphumör ikväll. Trots en tung dag i skolan tog jag mig ändå till gymmet, och jag kände mig så nöjd när jag gick därifrån. Imorgon blir det också träning, först idrottslektion och sedan gymmet efter skolan. Vi är så bra!


Tänker tillbaka på vilken otrolig höst/vinter jag haft. Kan bara le när jag ser tillbaka på allt.
Min resa till växjö som jag faktiskt inte ångrar en sekund och höstlovet i Gve då du och jag lärde känna varandra på riktigt.
Ångestkvällarna hos Charlotte i shopping när höstdepressionen gjorde sig påminnd, som när jag tänker tillbaka faktiskt var rätt trevliga och mysiga.
Min och Moas alla äventyr, vet inte hur hur många helt oplanerade vinkvällar vi tagit eller hur många gånger vi bara suttit hemma hos någon av oss och grubblat på livet. Glömmer aldrig dessa stunder!
Julen hemma i Gve.........
Och alla dessa fester.......


Kan bara fortsätta le, då jag vet att det bara blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback