Friday

Alla dessa tankar som snurrar runt i mitt huvud, alla dessa känslor som far runt i min kropp. Har inte riktigt varit mig själv den här veckan, har liksom krypit in i mig själv, funderat, analyserat och åhat mig. Vad har jag för roll i alla dessa spel och varför? Vill bara inte vara ivägen, vill bara inte såra de jag tycker om allra mest. Tar nog ett steg åt sidan nu. Ursäkta mig men, lite roligt är det ändå, hur alla bara lyckas trassla in sig i alla. Helt galet.

Ikväll ska jag dock inte sitta och rensa sönder mina tankar. Nej, ikväll är det fest, Tessi fyller ju faktiskt 18 år imorgon och det ska såklart firas.


Kommentarer
Postat av: micksan

lite smått ångest att läsa det här inlägget så här i efterhand. tänk allt som varit och allt som blev. jag fick just en glimt över hur jag egentligen mått de senaste månaderna och jag är lycklig jag är bortom det där nu. men det gör ont ändå på något vis och det kommer nog antagligen förfölja mig ett tag. men krisen är väl över om man ser det så, och man får väl vara glad att man tog sig förbi de djupaste bäckarna trots allt.
<3

2007-05-30 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback