Monday

Jag är så less på att jag bara skjuter saker framför mig. Saker jag så småningom ändå måste ta tag i. Det behöver inte vara värsta grejjerna, men det blir värsta grejjen när högen av saker jag borde och måste göra har bildat ett högt berg. Då kommer ångesten.
Jag vet vad jag kommer att sysselsätta mig med den här veckan iallafall. Jo, beta av allt på min "to-do-list" som jag precis skrev. Jag hoppas att den pigga och glada Susanna är tillbaka nästa vecka. Eller.. jag lovar att hon är det.

Idag har jag iallafall gjort bort ett av alla miljontals skolarbeten jag har att göra. En sak att stryka på listan.
Imorgon ska jag plugga till idrottsprovet som jag har på Onsdag och känner jag mig tillräckligt snygg på morgonen kanske jag går och fotar mig till körkortet. Ja, ni hör ju.. tog som ni kanske vet körkortet för snart två månader sen och har ännu inte varit och tagit kort. Ska det vara så svårt?
Sen ska jag beställa ett nytt Coopkort, inte heller det "värstagrejjen" men det är jävligt pinsamt att varje gång säga "oj magnetremsan är trasig". Kassörskorna har börjat blänga på mig nu och jag känner mig typ utsatt...
Imorgon ska jag även ut och springa och liksom vara allmänt nyttig och hälsosam.

Nu ska jag skriva en svenska analys och sen blir det sängen. Måste upp tidigt imorgon, ska stå redo med saxarna redan 0830. YES.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback