Monday

"Livet handlar inte om hur många andetag du tar, det handlar om de stunder som tar andan ur dig"

Efter en helg med mycket skratt och härligt umgänge är man tillbaka i vardagen. Min annars rätt tomma lägenhet förvandlades under helgen till ett kollektiv, något jag faktiskt uppskattade :)

Sommarlovet närmar sig med stormsteg och jag vet inte om jag är redo? Den vardag man är van vid här byts ut mot något helt annat. Förändringar förnöjer. Visst. Men just nu känns det mest skrämmande. Tror och hoppas dock att denna sommar kommer fyllas med nya härliga upplevelser. Festivaler, roadtrips och utlandsresa....NIIICE! Kommer även att jobba en hel del, men det är ju så, för att kunna ha kul måste man slita lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback