for a pessimist, I'm pretty optimistic.

Jag har börjat inse det nu, min mobil är borta... föralltid. Blir så irriterad på mig själv. Men kanske var det det här som var tvungen att hända för att jag ska skärpa till mig med slarvigheten. Annars har jag alltid haft sån otrolig tur att få tillbaka det jag tappat bort, men det verkar inte riiiiktigt som att turen är på min sida den här gången.


Hösten är här, men jag trotsar in i det sista med mina sandaler.
Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker de här mörka höstkvällarna är mysiga eller bara allmänt tråkiga. Försöker iallafall göra dom så mysiga som möjligt, med tända ljus, mysig musik, o.s.v., dock är det något väldigt viktigt som fattas, men man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Annars händer det väl inte destomer, var ute på storheden med Moa idag. Flamsade runt lite. Snart är det Top model som gäller. Svårt att välja mellan topmodel och idol så jag kör varannan. Dålig strategi? Jag vet inte. 
 

Meningslöst blogginlägg så jag slutar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback