Monday

Ska inte skriva en lång sammanfattning av våran resa, ingen skulle ändå förstått hur otroligt underbart vi haft det. Black eyed peas, shopping, fikande, ätande, mys, grönalund, öl, bus, skratt..... Åh, jag älskar dig jävla så mycket. 
Det är en sån härlig känsla att slå upp ögonen på morgonen. Brukar ligga och tänka på dig och hur lyckligt lottad jag är. Då får jag genast energi i min kropp. Det är läskigt att en annan människa kan få en att må så bra. 

Ligger redan nerbäddad i sängen och klockan är 20.00. Hade ingen skola idag så jag och moa var på salongen hela dagen. Jätte kul, verkligen. Ligger och kikar på min väska som bör packas upp.... men det får vänta till imorgon.



rörelser överallt, men inget ersätter dig
eller hur du inte låter mig brotta ner dig utan
lägger dig över mig, målar min rygg till
en tavla med din egen tungspets och övertalar mig
vacker igen.
jag säger 'älskling, jag ger mig'

& du ger mig allt jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback