flowers

Igår kom pappsen och ingalill + hundarna och hälsade på :) Det var kul med lite besök här hemma... Det uppskattas verkligen, då de flesta kvällarna faktiskt är rätt ensamma.

Och så är mitt kylskåp fullt också. Diskuterade i skolan idag vilken jäkla lyx det egentligen är att ha två pålägg att välja på... :) Ska bli så skönt när jag slutat skolan och börjar tjäna pengar... Då kommer det finnas pålägg.. ojoj! ;)
Nä men...

Lärorik dag på skolan idag också, känns alltid fint när man lär sig något nytt.
Sen blev det träning.... var lagom trött i kropp och huvud när jag åkte hem....
Och vad står vid min dörr när jag kommer hem? En superfin blombukett. Min älskling är underbar!! Nästan så en tår kom. "Näää nu börjar jag gråååta". Ska pussa ihjäl dig när vi ses på fredag!
Sen hade jag en present från pappsen under fruktskålen. Vilken härlig hemkomst :)
Sen att Svergie vann handbollsmatchen var ju inte heller ett minus.... min dag kanske?

Nä nu blir det ett varmt bad, plock av ögonbrynen och sen lite Flickan som lekte med elden. Låter som en bra plan för kvällen..


Bara två dagar kvar nu.... Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback