ready

Måndag igen, tur att veckorna går ganska fort nuförtiden. Finns inte så mycket att uppdatera om. Jon var här i helgen, vi var på hockey, åt god mat, myste på och pang sa det bara så var han på väg hem igen. Lika trist varje gång man skiljs. Man vänjer sig inte ens. Lika kallt och tomt varje söndag när man kryper ner under täcket ensam igen. Ska väl egentligen inte klaga på att helgerna också går fort, för desto snabbare går den här terminen. Längtar så till framtiden... det här med distans är värdelöst!

Jag och min älskling har verkligen hittat lugnet under helgerna, mitt partysug är så gott som bortblåst och det är skönt. Njuter av lugna fredags och lördagskvällar framför tvn...

Igår hade jag och moa julklappsutdelning hemma hos mig, bättre sent än aldrig :)

Ska snart in till stan, möta henne på gymmet, köra lite kondition... sen ska jag och elina prova på poweryoga idag... får se om det är något för mig :) Sen tror jag att jag ska hyra någon bra film och bara känna lugnet ikväll... Blir väl att se den ensam, min karatebrud har träning...

Redo för en ny vecka som förhoppningsvis bara flyger iväg......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback