gråt inga tårar

Tralalala!!!

Började dagen men att promma till skolan... är så skööönt med friskluft på morgonen :)
Sen skola... känns verkligen som att lärarna bara öser skolarbeten över oss nu. Känns tungt just nu, men tänk när det är klart... :)
Sen fick jag rycka ut att arbeta till 18.00 .... körde mjukisstilen och som tur var hade jag en känsla av att jag skulle behöva jobba så jag tröck ner ett par jeans i väskan imorse :) Vet inte varför... men känns inte som att jag kan stå och klippa i mjukisarna.... nää... då känns det som att jag på förhand är dömd att misslyckas....

Sen efter jobbet blev det gymmet... körde 30 min kondition och det gick riktigt ovanligt lätt faktiskt.... sen blev det lite mage också.. förstås :)

Haha.. rätt lustigt... skrev i mitt förra inlägg att mina humörsvägningar är borta... lyssna här...

Pratade nyss med älsklingen i telefon, ett helt vanligt samtal, och hippssvipps så säger jon något (en jävligt töntig sak att hetsa upp sig över) och jag börjar storböla...HM?! Efter ett tag inser man ju lite hur patetiskt det är att sitta och storböla i telefon över ingenting.... helst när den man sitter och pratar med bara sitter och asgarvar... så då är det ju verkligen knappt att man själv kan hålla sig för skratt...
jaa... tänk om någon hade hört våra samtal..
jag storbölar och jon asgarvar... :)
Skyllde det hela på att... jag var så... hungrig :)  


LOVE YOU ANYWAY :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback