Hur är det möjligt?

Vilken jävla dag!

Vaknade redan sex imorse, klev upp och kokade en stor kopp kaffe och satte mig ner och pluggade. Pluggar verkligen bäst på morgonen. Så vid 12 tiden var jag klar med min rapport om... SKOMAKARE. Hur intressant på en skala ett till tio tror ni jag tyckte det var? Okej att skriva ett arbeta om någonting man i framtiden kanske har nytta av... men... skomakare?

Tog sen en promenad till Moa för en kopp kaffe... efter det promenerade jag vidare till stan. Och det var ungefär precis nu som min dag gick helt åt helvette.......

Skulle på banken och sätta in 1500 :- Märkte när jag kom till stan att endast 1000 :- av dom fanns kvar... Blev väldigt less men bestämde mig för att inte sörja så mycket....
Sen efter jag vandrat runt i lite mer affärer upptäcker jag att det nu bara var 500 :- kvar.... DÅ brast det!!!!
Hur fan är det möjligt att slarva bort 1000 :- inom loppet av två timmar? Vad vill han där uppe mig? Vad har jag gjort? Jag som verkligen var i behov av de där pengarna! Livet är verkligen inte rättvist :(


Gick direkt på gymmet och sprang bort alla de krafterna jag hade kvar..... Terapi.


Äntligen är den här dagen över snart.


Tur att jag alltid har dig iallafall.... :)

Kommentarer
Postat av: micksan

som vanligt en slarver ;)

japp, men imorgon jobbar jag hela dagen :) fredag däremot är jag ledig, dååå kan vi väl styra upp en lunch eller fika ? :)

2008-03-11 @ 22:52:56
Postat av: Anonym

Oj, fick nästan ett leende på läpparna när jag läste, fast ett snällt, de är ju bara du som kan slarva bort saker så där.. Usch, känns så länge sedan vi sågs och gjorde nå kul! Borde verkligen hitta på något nån kväll nu saknar dig :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback