mot ljusare tider

Så var lovet över... har verkligen varit så skönt att vara hemma i gve i mer än en vecka tillsammans med älsklingen. Underbart! Vi har hunnit med en massa skoj, trots att han varit sjuk och hängig några dagar.
Nu är man iallafall tillbaka till verkligheten här i Luleå, men det känns inte alltför hemskt. Snart är det ju påsklov :) Vi går ju bara mot ljusare tider nu... på alla sätt och vis... visst? Nästa vecka väntas ett spännande besked... håller alla mina tummar och tår.



Snart har ett år gått och jag är lika förälskad i dig som förr... om inte mer. Minns du första tiden tillsammans? Hur det pirrade i magen så fort man visste att man skulle ses. Jag minns de första gångerna du kom och mötte mig vid tåget, mitt hjärta höll på att hoppa ut ur min kropp just innan tåget stannade! :) Än idag, ett år senare när jag sitter där på tåget på väg till dig så börjar det pirra helt sjukt i hela min kropp :)
Galet att jag fortfarande kan sitta och tänka på dig och känna hur mitt hjärta slår ett extra slag.....
Varje dag tillsammans med dig njuter jag av.... för jag vet hur tomt det är när du inte är med mig. Älskar dig...... du har mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback