tankspridd

En otroligt lugn helg har passerat :) Igår jobbade jag till 15.00... efter det drog jag hem och sen har jag inte lämnat lägenheten, förutom då jag var och handlade på Coop idag :)
Har ju fått en Yogabok av min älskade mamma.. så jag har hållt på att träna alla de massa konstiga ställningar här i min ensamhet :) Det är ju kul!!

Har varit ovandligt tankspridd idag...ex.
Dukade fram lite frukost imorse och insåg att jag tagit fram vitlökscremefraichen istället för smöret... Hm.. och det värsta... när jag skulle slå av dammsugaren gick jag och släckte lampan istället? GOMORGON?!?! :)

Känner mig verkligen lycklig och glad nuförtiden.... ser saker på ett helt nytt sätt...vad har hänt? Mina humörsvägningar har så gott som försvunnit? Eller? Tror jag vet vad det beror på ;)

Nu ska jag göra mig en smoothie.....
Hoppas verkligen det slutat storma till imorgon så jag kan promenera till skolan :) Nu när det inte längre är iskallt ute ska jag försöka gå varje morgon istället för att ta bussen.... tar ca 40 min så det blir en lagom morgon prommis :)


Bara 5 nätter tills jag får somna nära dig... längtar! :) Som jag sa tidigare... 1 årskris in my ass. Jag är mer kär än någonsin.  LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback