........

vaknade av skitvader imorse! sjukt mkt regn hade kommit under natten, hela stranden full av vatten!! plus att varan bat till koh tao var installd... bestamde oss anda for att flytta oss in till en centralare del av on, men det skulle vi aldrig gjort. fran paradiset till helvetet! fruktansvard bungalow.. om varan forsta var hemsk sa ar den mysig i jamnforelse mot detta. stinker knark i receptionen... kommer vi inte harifran tror jag anda vi byter boende imorgon!

regnet oser ner och forvantas gora det i tre fyra dagar till.... fast pa denna on!! aah!! och brannan bara flagnar bort.. okej... :) nu ar jag negativ, tror det ar vadret som gor det :) sitter nu pa ett hyffsat mysigt cafe och fordriver tiden lite.... :) vi har ganska kul anda..... tristessen gor oss lite tokiga :)


forlat for ett hemskt blogginlagg.... :)


puss puss!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Ni får passa på att göra lite andra aktiviteter än att sola och bada! Kanske finns nåt museum, bio eller liknande!? Nog tror jag att ni hittar på nåt spännande.. :)

2009-11-04 @ 13:35:30
Postat av: Mamma

Det är fördelen med att vara lite längre tid. Du kommer ändå att få se solen några dagar till. Har dom andra slutat att använda sin blogg? tycker det är så roligt att få läsa vad du gör, tycker och tänker. Blev ändring med mitt jobb. Hon som skulle jobba mina 2 nätter har blivt sjuk så jag blir kvar i Narvik till onsdag. Var inställd på en ledig helg så det känns inte bra men det är bara att gilla läget. Kan ju ändå läsa vad som händer med er. Varit i Sadjem och ätit blodpalt och blodkorv. Mums mums.

Puss och kram och en önskan om bättre väder. Mamma

2009-11-04 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback