glomde passet!!

sadar da har man gjort bangkokcity ocksa... det har varit en upplevelse.. vilken stad!! :) och vilka galningar i trafiken. JAA vi har hunnit med att krocka ocksa. fast en lindrig small.. bara backspegeln som traffa sa ingen fara :)

har inte fatt sol pa manga dagar... men igar bestamde vi oss dock for att leta reda pa en park och sola lite.. efter ett tag kom polisen och sa att vi var tvugna att kla pa oss :( TURISTJAVLAR.. sola i varan fina park!! :) vad mer har hant?? HM... maste nog bekanna en dalig sak... :(

borjade dagen idag med att ta en taxi ut till flygplatsen (sitter dar nu) tog ca 1 timme fran hotellet... a sa just nar vi var framme pa flygplatsen sa inser jag att mitt pass ar kvar pa hotellet.. i receptionen.. lamnade det ju dar nar jag checkade in.. OOOOPPS.. forsta riktiga tabben av mig :) fan.. klarade mig till sista dagen a sa snubblar jag pa mallinjen!!
bara att vanda om :) en timme till hotellet och en timme tillbaka till flygplatsen.. liiiiite stressade men som tur var var vi ute i god tid :) ett plus ar att jag lart mig vagen fran hotellet till flygplatsen sa nasta gang jag ar har kan jag kora sjalv! :D

nu har de andra tjejerna checkat in.. tararna sprutade nar vi sa hejda :( konstigt att vara utan dom man varit med konstant i tre veckor... :) men dom kommer fa det sa kul i australien, sjalv kanns det helt ratt inom mig att atervanda till sverige och gallivare :)

mitt plan gar 23.55 thailands tid och nu ar klockan snart 1600 har.. bara att underhalla mig sjalv de har timmarna :)

sista blogginlagget nu pa den har resan!!

tack for mig! syns imorgon :) jag LANGTAR!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback