koh tao!!

igar var en rolig dag, solade och badade hela dagen och nar det var dags for solnedgang sa hamtade vi ellis dator och en filt och gick ner till stranden och hade lite picknick!! riktigt mysigt och fint var det :) efter det var det dags for sminkning och fixning... halv tio tog vi en "taxi" till full moon party. heeeelt sukt mycket folk, flera flera tusen. vi drack, dansade, kissade pa sjukt ackliga toaletter.. men hade en riktigt rolig kvall. lyckade dock tappa bort bade elli och tessi... PANIK, hade heller inga pengar eller nagot sa jag kunde ta mig hem! omojligt att hitta varandra i den folkmassan.. men har kommer det basta, vi hade en motesplats!! :)(duktigt va?) och dit kom dom! TUR :) hemma fyra imorse efter en skakig bilfard hem, och upp klockan 8 igen.. ar sjuukt morgopigg har nere, hoppas det haller i sig nar jag kommer hem ocksa :) idag har det varit mulet hela dagen, skont! :) imorgon aker vi bat till koh tao. en annu mindre o an denna.. skont med miljoombyte.. nya solstolar att ligga pa, o.s.v :) forandring fornojer! sitter har med en sa gatt som bortdomnad lapp, snoret rinner, det branner i oronen o.s.v.. at precis en otroligt stark middag!! :) vem ringde mig imorse?? ring igen isf. far bara upp att det star skyddat nummer. :) hoppas allt ar bra med er dar hemma! nu ar det en vecka och sex dagar kvar tills jag landar i sverige igen! :) hemlangtan ar lite lidrigare nu... men ibland kommer det krypandes, men det ar nog helt normalt tror jag.. dock inte olidligt :) tack for alla kommentarer :) PUSS FRAN MIG!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skrämmer mig med dina historier. Tur att ni hade en mötesplats. Är det många svenskar där ni är? Hur går det med solbrännan? Kommer du (ni) ihåg att smörja er? Vi har plusgrader ute och det är jättehalt. Promenaderna blir stapplande och tråkiga. Ikväll skall jag få vara en stund med fammos älsklingskille, ensam. Kul. Jag åker till narvik på tordag morgon. Åter fredag kväll. Ha de. Puu och kram Mamma

2009-11-03 @ 15:38:41
Postat av: susanna

hihi, tur att det losta sig :) alltsa det ar inga svenskar, har traffat tva hittills... mest engelsman. sa da kan man kanna sig ratt brun :) gar ganska bra med brannan, men igar var det mulet hela dagen. och nu nar vi vaknade osregnade det.. sa nu vill vi ha lite sol :) kan tanka mig att det blir lite trakigt att ga i snigeltakt, ska bli kul att komma hem och promma med dig :) vilken lyckost du ar.. (lyckost, sager man sa?) :) pussa han fran mig! ha de i norge! puss puss

2009-11-04 @ 03:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback