one night in bangkok!

forlat alla trogna blogglasare for dalig uppdatering pa kohtao! va har iaf kommit levande darifran och ar nu i bangkok :)

kohtao var en riktigt fin o, dock hade vi valdigt otur med vadret, tva hela dagar regnade det konstant. och de andra dagarna var stranderna helt borta... oversvammade!! nast sista dagen dar tog vi iaf mod till och hyrde tva vespor.. yfan vad kul det var :) for runt och kikade pa on... VARFOR INTE TIDIGARE?? vi var lite radda :) (skammit). tog ocksa en bat over till kon nangang eller nagot liknande. gud vilket paradis... riktigt vackert. dar snorklade vi for fullt och tessis radsla for dessa fiskar forsvann :) har blivit dalig med detaljerna i inlaggen.. sorry :D

igar hoppade vi pa baten fran koh tao, det gick huuuuur bra som helst, och pa kvallen tog vi natttaget till bangkok. framme har 0515 imorse. tur att jag ahr en vana att somna nar jag reser, sa sov fran det att vi steg pa tills det att vi steg av.. skont! det ar ju inte som tagen i sverige precis.. :) men helt ok trots allt.

idag har vi sprungit runt har i bangkok, mina fotter varker! :) har shoppat en hel del :) har ju fatt halla mig tills nu sa inte packningen ska vara tung och idag fick jag antligen ga los lite!! YES :)

bara tva heldagar kvar har i thailand.. kanns konstigt men samtidigt ska det bli skont att komma hem till er och vardagagen. jag ar laddad :)

snart ses vi jon!!! :D miss you!!!

puss puss :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har verkligen väntat på detta inlägg. Skönt att det blev bra till slut. Snart är du hemma igen. Passa på och njut de sista dagarna. Ses och hörs snart. Kram

2009-11-12 @ 16:58:17
Postat av: Elli

Ska bli så roligt att få höra om alla äventyr snart! =)

2009-11-13 @ 01:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback