hej!!

Hej gallivare! :)

Tagit en pause fran den sjukt starka solen, mitt brost, mina axlar och allt annat som sticker ut en bit fran kroppen sa att det var nog med sol for den har dagen :)

Igar var vi ute och strosade pa kvallen.... hamnade pa en restaurang dar man typ satt i en sang och at. JAVLIGT obehagligt :) em god mat. tank er att ata pa thairestaurangen varje dag :) massa konstiga gronsaker i maten.. susanna njuter :)

efter det hoppade vi i en taxi som tog oss till tesco lotus! ett jatte stort varuhus med sjukt laga priser! Fyndade tva par sandaler och massa frukt!

Imorse var det bara att ta ryggan pa ryggen och ga till varat andra boende! 20 kilo packning pa omma axlar och en fruktansvar hetta!! Men det gick bra :)

Vi alla ar sugna pa en djungeltur pa elefanter (kanner mig sakrare pa en elefant rygg an pa en stig ute i djungel) :) Sa ska se till att boka en sadan tur ikvall.

dom andra tjejjerna vantar pa mig i bungalowen sa far bli ett kort inlagg!

Saknar er, mest dig JON!!!


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Elli.

Mysigt att rida på en elefant! Glöm inte att fotografera! Ta det lugnt med solandet, du hinner... ;) kram

2009-10-28 @ 16:35:28
Postat av: susanna

jaa helt galet var det :) jaa jag vet, men du vet ju hur man ar... helt galen i solen! har redan borja flagna i pannan!! NOOO! PUSS

2009-10-31 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback