pa ryggen pa en elefant!

imorse nar vi vaknade... klockan 7 hoppade vi direkt upp pa en flakbil som tog oss ut i djungel! dar vantade tva enorma elefanter pa oss! :) blev LIVRADD, men bara att hoppa upp pa ryggen pa den. haha... nar jag satt dar uppe undrade jag om jag var riktigt klok. kandes som att elefanten skulle skena ivag ut i djungeln med mig och ata upp mig. men ett gott skratt fick vi iaf! :) 30 min pa en elefantrygg.... men vi lever annu!

nar vi sedan skulle mata elefantrackarn upptackte jag och tessi att elli hade missforstatt vars munnen pa elefanten var.. hon holl pa att trycka upp bananer i snabeln pa den..(nashalen) haha. stackars elefant! :) sag riktigt kul ut! :) och faan vad vi skrattade!

sag att thailandaren som tog hand om oss holl pa att roka nagot sa saklart var vi tvugna att fraga var det var... marijuana! ah, kandes tryggt!! han fragade om vi vela ha lite... NEJ TACK!!!
tog sedan fram min snusdosa (jaaa fooorlat alla) och gav en till honom.. han blev helt lyriskt, hade aldrig sett nagot liknande!! :)


turen fortsatte och vi fick lara oss att laga thailandsk mat.... sen bjods vi pa en liten apshow. gud sa sota dom ar :) (till skillnad fran elefanterna) :). sen vidare mot ett stort vattenfall.. riktigt vackert var det! :)

sen hem och till stranden, sov hela 3 timmar dar.. helt dackad! var nog ratt slut efter dagens alla intryck. :) MEN JAG BRANDE MIG INTE!! :) GOOD GOOD!

har fatt hora jons rost ocksa for forsta gangen sen jag for, UNDERBART!!

hoppas allt ar bra med er dar hemma... och faster sotunge!! SAKNAR DIG!

kommentera garna har nedan! :)

puss!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman.

Ni verkar ha det skoj. Är ni kvar på samma ö ännu? Här är det -6 och strålande sol. Allt är bra och vi håller oss friska.

Kramar från Mamma

2009-10-29 @ 15:18:12
Postat av: Pappa o Ingalill

Roligt att följa era äventyr i bloggen! Vi kollar varje dag!

Vi har haft storfrämmande, nämligen glade lille Alvin.

Storebror har varit o visat sin nya bil.

Ha det så bra o vila ordentligt! Hälsningar till er alla!

2009-10-29 @ 19:59:38
Postat av: Ann-Sofie

Ni verkar ha det toppen :) Följer dig på bloggen, vilka äventyr :D Ha det bra! Kram :)

2009-10-29 @ 22:59:50
Postat av: Eva-Lina

Håller med förgående talare :) Ni verkar ha jätteskojigt! Elefantridning är en riktig upplevelse! Ska tänka på dig när det är som kallast här :) Kramis

2009-10-30 @ 08:26:21
Postat av: Ellen

Åh, är riktigt riktigt avundsjuk... Allt är så himla enkelt där nere, och för att inte tala om varmt och skönt :)

2009-10-30 @ 11:04:51
Postat av: Anonym

Mamma: Hej mamiii.. ar kvar pa samma o annu. imorgon pa morgonen tar vi en speedboat over till koh pangang! :) ska bli roligt! vad kul att hora att allt ar bra! :) tanker pa er.



Pappa o Ingalill: vad kul att hora, skriver for er :) aha, jag ar avis! kan tanka mig att bilen var fin.. ska bli kul att kika! miss u!



eva-lina o ann-sofie: kul att hora fran er :) jaa riktiga aventyr! nu ar det kvall har, riktigt hett! saknar snon ibland! :) halsa smakillarna ocksa. kram!!



Ellen: Jaaa helt sjukt skont och enkelt, men snart ar man tillbaka pa statoil igen! hoppas allt ar bra :)

2009-10-30 @ 16:19:57
Postat av: susanna

Mamma: Hej mamiii.. ar kvar pa samma o annu. imorgon pa morgonen tar vi en speedboat over till koh pangang! :) ska bli roligt! vad kul att hora att allt ar bra! :) tanker pa er.



Pappa o Ingalill: vad kul att hora, skriver for er :) aha, jag ar avis! kan tanka mig att bilen var fin.. ska bli kul att kika! miss u!



eva-lina o ann-sofie: kul att hora fran er :) jaa riktiga aventyr! nu ar det kvall har, riktigt hett! saknar snon ibland! :) halsa smakillarna ocksa. kram!!



Ellen: Jaaa helt sjukt skont och enkelt, men snart ar man tillbaka pa statoil igen! hoppas allt ar bra :)

2009-10-30 @ 16:22:03
Postat av: susanna

Mamma: Hej mamiii.. ar kvar pa samma o annu. imorgon pa morgonen tar vi en speedboat over till koh pangang! :) ska bli roligt! vad kul att hora att allt ar bra! :) tanker pa er.

Pappa o Ingalill: vad kul att hora, skriver for er :) aha, jag ar avis! kan tanka mig att bilen var fin.. ska bli kul att kika! miss u!

eva-lina o ann-sofie: kul att hora fran er :) jaa riktiga aventyr! nu ar det kvall har, riktigt hett! saknar snon ibland! :) halsa smakillarna ocksa. kram!!

Ellen: Jaaa helt sjukt skont och enkelt, men snart ar man tillbaka pa statoil igen! hoppas allt ar bra :)

2009-10-30 @ 16:45:29
Postat av: Kristina och Martin

Vad roligt ni verkar ha, upplevelse att sitta på en elefantrygg. Vi tänker på dej varje dag och kollar in din blogg. Vi sköter Axel och Vilmer ikväll för Ann-Sofie har Hallowenfrämmande (kanske spöken). Vi mår bra. Kramar

2009-10-30 @ 18:06:40
Postat av: Fredrik å Mona

Kul läsning! Ha en fortsatt bra semester! Kramar!

2009-10-30 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback